2018. március 9., péntek

Hello Spring!



Két új tavaszi mintát hoztam az első igazi tavaszi hétvégére. Ma végre az idő is kellemes volt, gyönyörű napsütésben fotóztam az elkészült hímzéseket a szabadban.

A mintákhoz szép sárga fonalakat választottam, igazán jó kedvre derítik az embert :)

Az első minta a Hello Spring címet viseli - egy tűpárna és négy felakasztható tojásdísz mintáját tartalmazza. A kész munkákat derűs tavaszi/húsvéti dekoráció készítéséhez használhatjátok. A befejezéshez én drapp-fehér kockás anyagot választottam, s natúr spárgát használtam a díszítéshez. A hímzett tojások sárgára festett fadobozba kerültek.









A minta mérete: tűpárna: 107 x 33 öltés  / tojások: kb. 40 x 50 öltés/darab
A kész tűpárna mérete 24,5 cm x 8 cm, a tojások 8 cm x 10 cm-esek.
Vászon: 36 ct-os Picture This Plus / Legacy
Fonalak: WDW, GAST


A második minta címe: Easter Greetings. Egy édes birka, tojáskosár és üdvözlő felirat került a hímzésre. Itt is előkerült a sárga hímzőfonal, s a vászon is hasonló (picit sötétebb árnyalat) az előző mintánál használthoz. Én egy párnát varrtam az elkészült hímzésből, de azt gondolom, képkeretbe helyezve is szép húsvéti dísz lesz.









A minta mérete: 132 x 84 öltés
A kész hímzés mérete:18,5 cm x 11,5 cm
Vászon: 36 ct-os Picture This Plus / Wren
Fonalak: WDW



Szép hétvégét, sok napsütést kívánok Mindannyiunknak!
Eszter





7 megjegyzés:

  1. Positively adorable.

    Blessings
    Catherine

    VálaszTörlés
  2. So pretty, I love the soft colors.

    VálaszTörlés
  3. Both very pretty! How cute the Easter greetings! :)

    VálaszTörlés
  4. What beautiful patterns Ezster. Love the basket design. RJ

    VálaszTörlés
  5. Эстер! Красота и весна!!!

    VálaszTörlés
  6. The post is really great and it is very nice to read and getting information. This is really so pretty. Thanks

    VálaszTörlés