2012. március 5., hétfő

Hogy is hívják?

Sziasztok!

Új hét, új lehetőségek - én így állok a hétfői naphoz, ezért egyáltalán nem utálom, mint sokan mások.
De most nem is ez a lényeg, a hétvégéről szeretnék beszámolni.
A szombat délelőtti napsütésben anyagbeszerző útra indultam azzal a feltett szándékkal, hogy néhány tavaszi színösszeállítású és mintájú anyagra teszek szert kedvenc boltjaimban, a Meseboltban és a HobbyMűvész textilrészlegén. Hát, mint mondják, ember tervez, Isten végez ... elképzeléseimnek megfelelő anyagokat nem találtam, de vettem néhány nagyon szép világosbarnás árnyalatút, a hozzájuk illő, valamint a mostanában tervezett mintáimhoz alkalmas DMC fonallal együtt. Mondhatom, rendkívül elégedetten értem haza!
Nézzétek csak, miért:


Ezeken az anyagokon kívül rábukkantam egy gyönyörű acélkék-drapp anyagra is, méghozzá leértékelve, szinte fillérekért.
Ezt használtam fel egy tű- és egyéb varrókelléktartó - segítsetek, hogy hívják az ilyesmit!?- készítéséhez, aminek apró mintáját szintén a hétvégén terveztem. 
Belül a tűk beszúrására alkalmas filcdarabot csak három oldalról varrtam oda, így alatta pici zseb képződött., Középen szintén zseb található, egyenlőre a kis ollómat és a bontót tettem bele. Készítettem hozzá egy szív alakú tűpárnát is.


Kívül egy apró minta díszíti, s gombbal zárható.


Ugyanebből az anyagból egy zsák is készül, gondolom egy-két nap alatt sikerül befejeznem, hogy ezt is megmutathassam.
Addig is kellemes kézimunkázást Nektek is!

Eszter


5 megjegyzés:

  1. Sewing book?
    Mindegy,akárhogy hívják,nagyon tetszetős lett,az anyagok is jó ízléssel lettek hozzá válogatva!:-)
    Szép hétfői napot!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép anyagokat, fonalakat találtál... a tartócska is szuper lett! Nagyon szép mosolygós hetet kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek ezek az anyagok!!!
    A tűtartód pedig csodás lett! Ügyes vagy :o)!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, nagyon kedves tőletek. Remélem, nektek is kellemesen alakul ez a hét!

    VálaszTörlés