2011. november 3., csütörtök

Új projekt - konyhafestés házilag

Sziasztok! A mai napom kész katasztrófa! Már legalább egy hete elhatároztam, hogy az őszi szünetet kihasználva végre kifestem a konyhát a lányom segédletével. Tegnap délután ki is pakoltunk, tele mindkét szoba asztallal,székkel, szekrénnyel, millió edénnyel, stb. Ma reggelre hagytuk a festékvásárlást. Jól kigondoltam, milyen festéket veszek, bírja a konyhai strapát, gőzt, lemosható... Kellemes krémszínű volt az elképzelésem, ami illik a bútorokhoz, az ólomüvegeimhez, ráadásul bármilyen dekorációt elbír. Az első meglepetés akkor ért, amikor a reggeli bevásárlásnál kiderült, nincs fedezet a bankkártyámon! Na, így még sose jártam.  Miből lesz akkor festék? Azért elmentünk a festékboltba, ahol újabb meglepetés következett: nincs az a festék, amit szeretnék, a színezett festékek között még hasonló sincs a krémszínhez. Rendben, változtattunk a terven, nem krémszínű lesz, hanem fehéret barnával színezünk otthon, és nagyon-nagyon halvány tejeskávé színt kapunk. Menet közben hívott az öcsém, elmeséltem neki mindent . "Nehogy megvegyem azt a festéket, amit színezni szeretnék, nem lesz szép!"- próbált lebeszélni. Remek, gondoltam, a konyha kipakolva, most már megoldom valahogy, hiszen most, a szünetben kell festeni, máskor nem lesz rá időm. Újabb próbálkozás a bankautomatánál, ezúttal sikerrel - festékbolt, újabb keresgélés a festékek között. Ezúttal találtunk egy kikevert tejeskávé színt- nem olyan halvány, mint amit elképzeltem, de valahogy megbarátkozom vele. Meg is vettük, el is kezdtük a festést. Ahogy felkerült a falra, kicsit sötétnek tűnt, később, amikor már lámpát kellett kapcsolni, sehogy sem sikerült világosbarnának látnom, inkább béna bugyirózsaszínnek. Na ettől még idegesebb lettem, gondoltam, egye fene, ha holnap sem tetszik, átfestem az egészet fehérre, abból baj nem lehet!
( Hozzá kell tennem, hogy mesterséges fénynél nem látom jól a színeket, remélem, csak ez a probléma, és holnap reggel gyönyörű, világosbarna konyha vár!)
Szurkoljatok, nekem, hogy ne kelljen előlről kezdenem az egészet!
Jobb éjszakát, mint amilyen az enyém lesz!
Eszter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése