2011. november 11., péntek

Karácsonyi díszek filcből

Nemrég egy  magyar blogon ( sajnos nem tudtam azóta visszakeresni, hogy kinek a munkái) különböző, natúr színű filcből készített díszeket láttam - karácsonyfát, koszorút, szalvétagyűrűket, miegymást. Nagyon szépek, ízlésesek voltak, az alapanyaggal megegyező színű csipkével, flitterrel díszítve. Ez adta az ötletet, hogy a filccel való munkát én is kipróbálhatnám.
Tegnap este nekiláttam, hogy szíveket varrogassak, melyekhez Tilda sablont használtam. Először csak ismerkedni akartam az anyaggal, így egyszerűen csak összevarrtam és kitömtem egyet. Aztán gondoltam, kidíszítem a következőt. Majd a következőt, a következőt... Mivel nem szeretem a túl színes dolgokat, a natúr alaphoz DMC 105-ös fonalat használtam ( az előző bejegyzésben szereplő tűtartómat is ezzel a fonallal hímeztem), melyet a színátmenetek tesznek érdekessé.
Nézzétek meg, mik sültek ki belőle!
Hozzáteszem, minden előzetes terv és rajzolgatás nélkül, tűvel, fonallal a kezemben öltésről öltésre alakultak ilyenekké.
Nekem annyira tetszenek, hogy valószínűleg jócskán készítek még hasonlókat!

3 megjegyzés:

  1. Szépek, ízlésesek!
    Kedvet kaptam hasonlókhoz.

    VálaszTörlés
  2. Adorable!!!!
    I love them, so cute!
    Have a nice week end :-)

    VálaszTörlés
  3. Köszönet a kedves szavakért, vegyetek részt a giveaway játékon ti is!
    Eszter

    VálaszTörlés